a

MAGHI MAGHI KITO SINGGAH SINI DULU

DISINI INGIN AKU ABADIKAN SEGALA MEMOIR INDAH AKU BERSAMA KUMPULAN DIKIR BARAT NAGA BORA/ SUTRA PAWANA...............

TIADA YANG INDAH DARI SENI BUDAYA
TIADA YANG HARUS DILUPAKAN LAPUK DEK WAKTU

Saturday, October 25, 2008

Selangkah ke masa lalu....




Tiada yang mesti aku kesalkan bila terkenang kisah lalu, mungkin aku lebih mementingkan apa yang akan berlaku di masa depan. SEKARANG masa ku hanya ada pada pekerjaan yang dilakukan, seharusnya ini adalah perjuangan baru ku.....

Namun hatiku berdetik ingin mengetahui akan perkembangan serta aktiviti rakan-rakan lama di uia, atau yang telah grad dari sana ,,, hubungan terjalin adalah teristimewa dan aku adalah salah seorang yang tak mudah untuk putus asa. Aku bukan seorang yang suka marah2 malahan lebih suka berdiam diri dari banyak bercakap dan ini adalah bertentangan dengan pekerjaan ku sekarang, dan diriku tidak mungkin lupa apa yang aku sanggup korbankan di uia berbanding dengan apa yang aku ada sekarang.

Tahniah, kepada keluarga baru mainboard sutra pawana dan juga kepada rakan-rakan yang akan terus berjuang habis-habisan memartabatkan dikir barat sehingga ianya dianggap satu warisan sejarah negera, kita akan berjuang habis-habisan dan dengan adanya main board baru sutra pawana akan lebih berjaya dimasa hadapan.

Kalu diatas pentas untuk membuat persembahan, hanya lah untuk cukup kadar tapi diatas basa puak kito tak pernah rasa puah, ngalin campur hugah menjadi gembira berpanjangan, kalu buleh ingin ku putar semula masa di ketika kami sempat berdikir di basa diseluruh kl, akan ku potretkan didalam rakaman video atau gambar .... buat pengetahuan semua pembaca ambo adalah orang yang anti kamera, tak suka gambar diambil, nak posing malas.

Tapi ini adalah kerugian paling besaar......... Hilang memori begitu sahaja...seseiapa yang menyimpan potret kenangan manis kita boleh kiranya berkongsi atau sesiapa yang pernah mempunyai gambar sutra pawana diharap dapat berkongsi bersama

No comments: